USB nabijecka

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Leden 15 18:19:52 CET 2012

Tak zdá se, že ten zdroj upravit nepůjde :-). Můžete prosím doporučit
zdroj podobných parametrů? Já zatím používám tohle
http://www.ebay.com/itm/MICRO-Data-Sync-USB-EU-AC-WALL-HOME-CHARGER-HTC-Z710e-Sensation-4G-G14-G13-/170736191581?pt=PDA_Accessories&hash=item27c0ab885d
Tenhle zdroj si ale nenechá líbit větší zatížení. Ten zdroj co jsem
posílal je z tohoto hlediska lepší a i velikostně je vhodný.
S pozdravem,
		Miloš Dašek