OT: Laserove rezani

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Leden 14 21:32:15 CET 2012

Co jsem zjistil, tak zpravidla berou podklady v jednom takovém
obskurním formátu DXF :-) a pak firma od firmy jako bonus i různých
dalších. Kusovky u čistého pálení berou běžně, na tom nic není (pokud
jsou v pořádku data), ohýbání se musí vždycky trochu ladit ale osobně
jsem ani tam neměl nikdy s kusovkami problém. Pokud je to ovšem jen
ohnutí po celé délce do pravého úhlu a nemusí se ladit přídavek na
ohyb, tak i tam je to bez zaváhání.

Ales Prochaska