OT: Laserove rezani

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Leden 14 20:57:55 CET 2012

Ja to pouzivam celkem casto, ted je firma provozujici laser + ohranovak
pomalu na kazdem rohu. Je to pomerne levne (ceny do sta korun za metr
rezu (podle tloustky plechu), rezani nerezi je drazsi), ocelovy plech
stoji kolem 20 Kc/kg. Daji se s tim delat fantasticke veci na ktere by
se pred par lety nedalo ani pomyslet.

Ales Prochaska