Re: Re: Jde nejak rozumne nahradit slidove kondenzatory?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Sobota Leden 14 18:28:24 CET 2012

V mem pripade je pouzit material 2,  ktery ma teplotni stabilitu permealility 95ppm/C.
Hodnoty C znam, slidove SMD jsou nastesti dostatecne velke na to aby na nich byl popis a kupodivu popis prezil i prurazy kondezatoru.
Hodnoty soucastek jsem nahazel do sw pro vypocet filtru a vysledky odpovidaji predpokladum,  Podobne dopadl i pokus nechat stejny sw navrhnout filtr pozadovanych parametru, ne ze by vysel stejny filtr, ale hodnoty soucastek si jsou logicky hodne blizke.

PB