Problém s PIC16F873A

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Leden 13 22:37:53 CET 2012

No, odprásknutý krystal jsem ještě neviděl :-). Neříkám že to nejde, jen
že k tomu je potřeba určité úsilí které jsem zcela jistě nevyvinul :-).
Samozřejmě nevylučuji vadný - třeba mechanicky (chvěním) zničený
krystal. Ale vyzkoušel jsem jich u toho PICu celkem všech 5 s frekvencí
20MHz co jsem měl doma a ještě nějaký 18MHz nebo co jsem v šuplíku
poslepu našel. Nechodilo to s žádným z nich. Že by bylo všech 6 krystalů
vadných nejsem ochoten připustit :-). Mohl bych je přeměřit VNAčkem ale
myslím že to nemá smysl.

     Martin.