Problém s PIC16F873A

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Leden 13 22:03:55 CET 2012

Tak už nevím. Vyzkoušel jsem co jste mi poradili a nic nepomohlo. Ale
píchnul jsem k tomu externí oscilátor a bez problémů to funguje jak má.
Tak tam nechám ten oscilátor a nebudu to dál řešit :-(. Asi jsem nakonec
přece jen ten oscilátor něčím odpráskl. Jen nemám tušení jak se mi to
povedlo.

     Martin.