RE: kabelová průchodka

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Leden 13 21:35:02 CET 2012

Oni tam jsou dokonce průchodky hliníkové. Oni se dokonce vyráběli u nás v
METAZu v Nejdku. Ale výroba těchto průchodek ukončena někdy kolem 1990, a
nikde se tam už nedají sehnat. Jaksi jsem předpokládal, že se nějaké
prodloužené průchodky ze stany matice budou vyrábět standardně. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Friday, January 13, 2012 8:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: kabelová průchodka

Jestli tam nejsou nějaké zvláštní požární předpisy, což by u zařízení trvale
zaplaveného vodou být nemusely, tak by mohly stačit i běžné technické
plasty. Udělat to třeba z POM, těsnění na dvojici axiálních o-kroužků
(vlastně jeden těsní, druhý je prachovka nebo spíš "bahnovka"), z druhé
strany přitažené matkou a uvnitř vnitřnosti z normální koupené průchodky
(tam většinou problém s těsností nebývá).

Ales Prochaska