Quadrature booster - jak to funguje

Pátek Leden 13 17:15:44 CET 2012

Jako chapu vektorovy soucet posunutych 3f napeti, ale tim se pak posune
faze a jak se to pak zas na konci spoji??? Dovedu si predstavit pricteni
sinusovky posunute o 0 nebo 180 stupnu... Mozna je teda vtip v tom, ze
kdyz zpozdim napeti na jednom vedeni, tak se tam natlaci predbihajici
napeti z druhe strany ale pri poklesu zas potece prou obracene, je to
volake cudne ...