Quadrature booster - jak to funguje

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Leden 13 16:35:19 CET 2012

velke straty tam nebudu. Ucinnost velkych transformatorov sa blizi 100%,
straty by boli keby tam boli rezistivne prvky. Samozrejme aj 1% z 2GVA
je v absolutnych cislach vela, ale relativne je to zanedbatelne.

Este je zaujimava ta zmienka o cene. V clanku sa pise ze cena takyto
jednotiek je 4-6 milionov libier, co je nejakych 180 milionov CZK. Nie
je to urcite malo, ale v clankoch v Ceskych mediach energetici spominali
2 miliardy. Asi mate velmi vela vedeni smerom do Nemecka :-)
b.