[OT] Kde koupit srouby

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Leden 13 13:45:51 CET 2012

Po tom, ako som zistil ako je to s cenami Fabory, nakupujem skrutky v
TME alebo skratka niekoho poslem ho nejakeho Hornbachu a pod. Mozno
ich maju niekde aj lacnejsie, ale moznost to je. A ani ceny nie su
take katastrofalne - samozrejme nenapisali ste aky typ presne chcete,
skuste si vybrat
http://www.tme.eu/sk/katalog/skrutky/8e257cb2eb6bd0e2cb0d9178cb5e08c4.html

J.S.