FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 13 09:35:43 CET 2012

V tomto popise sa trochu stracam. Vyskusal som si GetCommState po
predchadzajucej zmene RTS funkciou Escape..., vratena DCB je totozna s
ulozenou DCB. Momentalne som to testoval iba na porte zakladnej dosky,
nevylucujem, ze drivery USB prevodnikov nieco menia. Chcelo by poslat
aspon hexdumpy oboch DCB (ulozenej, ziskanej Get..)

Ako presne nefunguje CP2102 po nastaveni DTR_CONTROL_ENABLE/DISABLE,
RTS_CONTROL_ENABLE/DISABLE podla aktualneho stavu DTR a RTS?

Inac nasiel som, ze niekto pouziva k zmene DTR, RTS nie
EscapeCommFunction, ale prave SetCommState. Podla mna je to zbytocne,
lebo dochadza k reinitu portu, t.j. asi to trva dlhsie, ale mozno by
to riesilo Vase problemy (aj ked teraz som uz fakt strateny :-) )
Napr.:
http://www.gaw.ru/pdf/TI/app/msp430/slaa096b.pdf (hladajte SetRSTpin)
http://izhevsk.ru/forummessage/117/1545202.html (CommPortRTS)

miro