FT2232H & MSP430 BSL

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pátek Leden 13 07:33:33 CET 2012

Tak jsem to jeste cele prosel, vymazal jsem to, co se tam behem pokusu
nahromadilo (a ze toho bylo :-) a vysledek je nasledujici:

Na zacatku zavolam SetCommState s DTR_CONTROL_DISABLE a RTS_CONTROL_DISABLE.

Pokud menim komunikacni rychlost a pouziju pri tom funkci GetCommState,
musim znovu zmenit nastaveni na DTR_CONTROL_DISABLE a
RTS_CONTROL_ENABLE. Vypada to, ze driver si toto nejak vnitrne zmeni a
pak vrati ve funkci GetCommState... Proto je lepsi mit DCB globalni...

Zkousel jsem jeste pri volani SetCommState menit po zavolani
GetCommState DTR_CONTROL_ENABLE/DISABLE a RTS_CONTROL_ENABLE/DISABLE
podle aktualniho stavu DTR a RTS, ale to fungovalo jen u FTDI, ale uz ne
u CP2102.

Dekuji vsem za rady!

Hynek Sladky