Sháním krystaly....

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 12 22:35:30 CET 2012

Kolega radioamater mi nedavno v suvislosti so SiXXX a SDR spominal akesi moduly z Nemecka... a naozaj, rychle guglenie ukazuje pomerne velke mnozstvo zdrojov radioamaterskeho charakteru, myslim, ze by to nemal byt zasadnejsi problem.

Ja som zase pred nejakym casom ked som si staval uzebox pokukoval po PLL cipoch od TI, k mani vo Farnelli, myslim, ze som vtedy o tom tu aj pisal, ale potom uz na to nebol cas sa s tym hrat :-(

wek