OT plastova okna - bezpecnost

Pikulik picom na volny.cz
Čtvrtek Leden 12 18:26:51 CET 2012

Díky za info.

Tak to se s tím musíme naučit žít.
Vedení SVJ vybralo asi nejlevnější firmu a podle toho to vypadá.
Měnili nám okna v jednom vchodu paneláku. Už se s tím s... druhý měsíc.
Byli u mě postupně 7 dní. Dělali jenom okna na balkoně. Tři dny dovolená a
potom různě volno na dodělávky. Ještě mi slibují výměnu dvou špinavých skel.

Před rokem jsem dělal okna v druhé půlce bytu a ty to stihli za jeden den,
ale za dva měsíce firma skončila v konkurzu. Desetiletou záruku moc neužiju.
  ----- Original Message -----
  From: Ales Prochaska
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Thursday, January 12, 2012 6:03 PM
  Subject: Re: OT plastova okna - bezpecnost

  Schvalne jsem se kouknul do EN-13126-8 (stavebni kovani, pozadavky na vyklopne/otevirava a otevirave/vyklopna okna) a nic o vzajemnem blokovani smeru otevreni se tam nepravi. Takze okno kategorie 060 otevrene na 90 stupnu sice musi vydrzet vertikalni zatizeni 1650 N, ale stejne smi beztrestne uzivateli spadnout na hlavu... Tedy jestli jsem neco neprehledl.

  Ales Prochaska