Re: Re: Re: Detekce přítomnosti klíče (FAB) v zámku

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Leden 12 18:18:18 CET 2012

> Jiná věc je, kolik % studentů toto využívá. Nemyslím si, že by tato část
> byla tak významná. Pochopitelně se to bude lišit i v závislosti na šklole,
> zemi, oboru apod. "Kecálistické" obory - řekl bych - na tom mohou být
> výrazně hůř.

Kecalisticke obory - asi tak pred rokem jsem tu preposlal odkaz na diplomku,
kde borec dal 10u kond paralelne s LEDkou a divil se ze nechce blikat na 50
MHz?
Cetl jsem docentskou praci na tema roboticky fotbal - kompletne opsanou od
doktorandu - pan budouci docent nevedel ani v jakem jazyku jsou roboti
naprogramovani ....

V praci (chemicka laborator) jsem se dovedel ze Deuterium je "neco ze
startreku" a pak mili bakalari prohlasili "my tomu budeme sefovat tak to
prece nemusime umet" - to byli budouci chemici
Kolega - ktery ma par mesicu po Ph.d. z analytiky  - si precetl clanek o
krvaceni do mozku a prohlasil - porad tam pisou o nejakem benzidimu
http://cs.wikipedia.org/wiki/Benzidin -  vubec tam nepisou jak se tak krev
meri  (hemoglobin katalyzuje oxidaci bezbarveho benzidinu na barevny
produkt) - doporucil jsem mu wikipedii a google - byl prekvapen ze se to tam
da najit ....

Vyrok mlade lekarky " tak odstrante z moce krev a zjistete jestli v tom
zbytku nejaka krev neni"
Jiny kolega - "proc se zdrzujete vysetrovanim negativnich vzorku, proc ty
patologicke neudelate jako prvni "

Treba to jsou jen nahodne omyly a fluktuace ale jakych "kecalistickych
oborech se bavime" o elektru medicine chemii ?

Zdravi Petr Kubac