bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 14:42:57 CET 2012

Ano, máte pravdu, nechal jsem se unést 15% účinností :-D
FVE je jen akumulovaná enegrie.

----- Původní zpráva -----
Od: <bosorka.p na seznam.cz>

A ja tvrdim, ze FVE na poli v CR ma zapornou energetickou bilanci, cili vase
tvrzeni nemuze byt pravdive.
Pokud by FVE mela kladnou energetickou bilanci tak by nemusela byt vykupni
cena 14Kc/kWh, protože
FVP neni nic jineho nez kremik + hlinik, coz jsou dva nejbeznejsi a tudiz
nejlevnejsi prvky na planete, to co dela cenu FVP je energie vlozena do jeho
vyroby.
PB