FT2232H & MSP430 BSL

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Leden 12 14:36:47 CET 2012

Asi budu muset vyzkouset systematicky vsechny dostupne kombinace portu a
aplikaci, ktere tu mam, ale nejaky cas to potrva... Ale opravdu mi ten
SW fungoval nejmene na trech ruznych portech (seriovy port na PC, CP2102
a nejaky USB CDC na LPC2144), ale na FT2232H ne.
Ted jsem vsak vyzkousel zmenu DCB.fDtr a DCB.fRts pri zmene baudrate a
vypada to funkcni. Tak nevim, jestli se mi do toho jeste znovu bude
chtit stourat :-)
Taky jsem si ted chvilku pohral s Br na y terminalem na ruznych portech a
na prvni pohled se vsechny chovaji stejne. Mozna na to chovani ma jeste
vliv neco jineho, co v tom programu mam, ale zatim nemam poneti, co by
to mohlo byt...

Hynek Sladky