Zabezpecovacky FAB apod

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 12 11:48:13 CET 2012

Úvodem: sláva, pan Jančura konečně píše bez HTML!

K věci: to je o úrovni šmejda, co ev. přijde. Pokud je to "profík" (fakt
se mi příčí používat tohle slovo v souvislosti s podobnými zmetky), tak
opravdu ten zámek není pro něj problém.

Existují ale i složitější typy, vesměs od jiných firem, u kterých bych
si tak jistý nebyl. Řídil bych se možná podle certifikací NBÚ (na
Slovensku nevím).

Absolutní bezpečnost ovšem neexistuje, nikde a v ničem.

---
Jirka