Detekce přítomnosti klíče (FAB) v zámku

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 11 21:43:50 CET 2012

Podle mě to stačit nebude, uvnitř vložky je takový váleček (v
terminologii výrobce spojka), který se volně posouvá podle toho, ze
které strany se strčí klíč (a zůstane v té poloze). Dokud se nepřesune
na druhou stranu (dostatečně dlouhým klíčem), nejde vložkou otočit.

www.wow-enclave.ic.cz/zaverecna_prace_FAB - csanyi.pdf

www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=39005

---
Jirka