FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Leden 11 20:45:05 CET 2012

Hm,
to vypadá na obecnější problém. Náhodou si zrovna hraju s USB-CDC na
Linuxu a je fakt, že pokud otevřu / zavřu port, zacvičí mi to s linkama
DTR, RTS - přijde control message SetControlLineState. Driver je obecný
CDC-ACM. Jak to vypnout fakt nevím. Ale zase pokud je port otevřen a jen
změním baudrate, pošle to jen control message SetLineCoding, což na
linky DTR, RTS nemá vliv (tedy nemělo by mít ani u FTDI, pokud se drží
specifikace), paket SetControlLineState se vůbec neobjeví.
Takže pokud vám to působí potíže pouze při otevření / zavření portu, asi
to vyřešit nepůjde, je to s velkou pravděpodobností vlastnost.
Pokud se změní stav DTR, RTS i při pouhé změně baudrate, je to bug. Tak
by se to opravdu chovat nemělo.

Mrazík