FT2232H & MSP430 BSL

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 11 19:25:44 CET 2012

Skusim to zhrnut ako pre blbecka, aby som si to mohol vyskusat:
- pustim Braya, nastavim prislusny COM, nastavim trebars 9600 baudov, ziadny handshake, stlacim Connect
- kliknem na DTR aj RTS, aby sa "rozsvietili", na danych vystupoch teda nameriam nieco ako +8V
- bez toho aby som klikol na cokolvek ine (menovite Disconnect), prestavim baudrate trebars na 19200 baudov
- v okne terminalu zostane "svietit" DTR aj RTS, ale prislusne vystupy sa zmenia na nieco ako -8V
- ked kliknem trebars na DTR, tak "zhasne" DTR, zostane "svietit" RTS; na vystupoch na DTR zostane -8V a RTS sa zmeni na +8V

Pripadne prosim opravte, prepiste, cokolvek; ja to zajtra skusim, ovladac mam aktualne starsi (2.6.0 ak sa nemylim).

A ozaj, robi to rovnako na oboch portoch?

wek