Slava a pad programovatelnej logiky, Was: Webminar "2011 Embedded Market Study"

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Leden 11 17:19:20 CET 2012

Nestrašte s tím BMW. Je zde reálné nebezpečí, že ta čínská „kopie“ BMW
bude založena na starší generaci BMW platformy a já budu muset
resuscitovat, a hlavně přepsat vývojové, prostředí z něčeho obskurního
do omake stylu. To první jsem viděl krátce před dvěma léty a to druhé
nemám rád.

ced

P.S.: pracuji v CZ pro firmu vlastněnou, pokud vím, evropany.