OT: bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Leden 11 16:08:19 CET 2012

Řekl bych, že toto je především právní problém. Tedy, pokud se podaří
projekt zákonným postupem uvést do provozu, kdo za něj bude dále nést
především trestní a majetkovou odpovědnost. U nás byla a zatím je(jestli
bude nový 1.1.2012 zákon o trestní odpovědnosti firem nějak funkční)
jakákoliv taková odpovědnost směšná a humorná. Ve Švýcarsku před drahnou
dobou byl takový zákon "udělej projekt, spočítej kolik bude potřeba na
jeho kompletní likvidaci včetně majetkového vypořádání, tyto prostředky
dej do k tomu určeného fondu a stavěj si v podstatě co chceš". Nevím jak
to tam je teď, ale určitě si švýcaři nenechají sr..t na hlavu od
nějakých vych...nků. Jestli by třeba Balů něco nevěděl jak konkrétně je
tohle ve Švajcarech ošetřeno teď.
S pozdravem,
		Miloš Dašek