Rs 232 monitoring

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Leden 11 14:17:30 CET 2012

Jeden převodník se tady před klávesnicí zrovna válí :-), ale není kdo by
našel drivery, sehnal a propájel konektory případně sehnal dráty atd. Je
mi jasné, že někdo určitě přijde s názorem "kdyby místo těch keců šel a
ty věci sehnal a propojil, tak to měl dávno hotové :-)". Ale skutečně si
chci jen jednoduše prohlídnout vyslané data na COMu, pokud to nepůjde
pomocí "dostupných" prostředků, počkám až bude k tomu i hardware. Jinak
vyzkouším ten Null modem emulátor, ale čet jsem tam nějaké problémy s
UAC a x64. Uvidíme.
Dík
S pozdravem,
		Miloš Dašek