FT2232H & MSP430 BSL

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 11 13:58:16 CET 2012

A toto chovani se projevi i kdyz prepnete rychlost v nejakem uplne
jinem programu, napr. v nejakem terminalovem emulatoru ?
Pokud ano, problem bude spolecny, takze HW nebo spis driver.
Pokud ne, je treba hledat problem ve zdrojaku.

PL

*********************************

From: "Hynek Sladky" <econf na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 11, 2012 12:29 PM
Subject: Re: FT2232H & MSP430 BSL

Aha, ta funkce WinAPI je SetCommState... (prolitnul jsem zdrojak prilis
rychle) :-[
DCB mam globalni, takze se vzdy meni jen to, co je potreba.
Oba signaly jsou nastaveny na _DISABLE, pro ovladani pouzivam funkci
EscapeCommFunction.
Tj. je to presne tak, jak pisete, akorat u FT2232H to nefunguje shodne s
ostatnimi seriovymi porty, ktere jsem na to kdy pouzival...
Jeste jsem to ted zkontroloval na osciloskopu - po zavolani SetCommState
se oba signaly prepnou (TTL urovne se zmeni z H na L)...
Proto bych potreboval poradit, jestli se da FT2232H nejak presvedcit,
aby tuto inicializaci pri zmene rychlosti nedelal.

Diky,
Hynek Sladky