FT2232H & MSP430 BSL

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Středa Leden 11 12:29:42 CET 2012

Aha, ta funkce WinAPI je SetCommState... (prolitnul jsem zdrojak prilis
rychle) :-[
DCB mam globalni, takze se vzdy meni jen to, co je potreba.
Oba signaly jsou nastaveny na _DISABLE, pro ovladani pouzivam funkci
EscapeCommFunction.
Tj. je to presne tak, jak pisete, akorat u FT2232H to nefunguje shodne s
ostatnimi seriovymi porty, ktere jsem na to kdy pouzival...
Jeste jsem to ted zkontroloval na osciloskopu - po zavolani SetCommState
se oba signaly prepnou (TTL urovne se zmeni z H na L)...
Proto bych potreboval poradit, jestli se da FT2232H nejak presvedcit,
aby tuto inicializaci pri zmene rychlosti nedelal.

Diky,
Hynek Sladky