OT: bioplynova elektrarna - na co se zeptat ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Leden 11 10:45:12 CET 2012

// Ja myslim, ze ted uz je stejne na takove otazky pozde, to se melo
resit, kdyz to zacali projektovat.

tohle je prave "rychloakce" a tedy jen potreba mit ten pocet lidi na to
topeni.
nebudou lidi = nebude dotace na 40% realizace = nic se stavet nebude ...
material do BE se uvazuje jen pestovanej ...
vedle BE bude jeste "spalovna/kotelna" na 100% zaskok, taky na
biomasu/seno/drevo ...
predpokladane rozvody pro vytapene obce, vzhledem k ceskemu stredohori,
bude slusna
investice(pry 40mil z tech 100mil), vsechno za kopcema,lesama a v chko
tomik.