FT2232H & MSP430 BSL

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 11 10:25:33 CET 2012

Funkciu SetSerial vo Win32API nevidim. Zmena rychlosti sa vo Win32API
robi zmenou BaudRate v strukture DCB a volanim SetCommState. Pre
zachovanie ostatnych vlastnosti je vhodne najprv ziskat aktualnu DCB
volanim GetCommState (alebo mat DCB odlozenu).
Neviem, ako pouzivate fDtrControl a fRtsControl, pre dany ucel je
podla mna vhodne nastavit ich ako DTR_CONTROL_DISABLE alebo
DTR_CONTROL_ENABLE (podobne RTS_) a nie ako HANDSHAKE, prip. TOGGLE.
Ovladat ich potom "rucne" volanim EscapeCommFunction. Ale toto berte
len ako nazor, nemusi byt spravny, ak to Vas kod riesi nejako inac.

miro