I2C Bus analyzer

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Středa Leden 11 10:19:14 CET 2012

Abychom si rozumneli, mam tu tektronix s plnou podporou I2C.
Pracuje se s nim moc hezky, dekoduje data, umi trigrovat na urcitou
adresu a data, ukazuje START a STOP.

Ale pri urcitem provozu a poctu zarizeni na sbernici toto reseni nedostacuje.
Proto hledam sniffer/protocol analyzer.. pro pohodlnejsi sledovani
provozu na sbernici.

Diky.