Slava a pad programovatelnej logiky, Was: Webminar "2011 Embedded Market Study"

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Leden 10 23:11:29 CET 2012

Myslite to tak, ze cinane zasli na americky patentovy urad, tam si nechali za poplatek 30$ vyjet patent na atomovou a vodikovou bombu a tu si pak v cine postavili z soucastek objednanych u quelle?

Stepeni U235 pozoroval nemec Otto Hahne jiz v roce 1938, to co nasledovalo byla zalezitost spise technologicka a predevsim prisne tajna. Historka o tom jak rusove tajemstvi atomove bomby ukradli americanum je sice popularni, ale spise usmevna. Realita je jina, na vyvoji pracovali jak americane tak rusove a obe strany na to meli sve mozky a technologicke zazemi svych zemi a pozdeji svych bloku.
USA ma sve vedce a predevsim radu spickovych evropskych fyziku. Rusove maji Lva Landou, I.V Kurcatova, Kapicu, Flerova atd. Cinane nemaji v roce 1949 ani jednu funkcni fyzikalni katerdu. Dokonce ani ze spionaze je nelze podezrivat , on cinan docela vycuhuje jak v rusku tak v USA.
Ciname meli klasickou vyhodu druheho, vedeli, ze to jde a meli vyhodu v pokroku ,ktery technika urazila za tech 15 let, ale
ostatni si museli udelat sami. Ani dnes nelze uranovou odstredivku ubjednat u zasilkove firmy a s uranem jsou take docela problemy.
Kdyz se Edwarda Tellera ptali co ho v 20. stoleti nejvice prekvapilo tak uvedl cinskou vodikovou bombu a doba za jakou ji cinane postavili.
Ono to neni dulezite a vlastne to sem ani nepatri jen mi prislo ze evropane maji tendenci podcenovat risi stredu a precenovat svou dulezitost.

PB

>tohle je naprosto demagogicky argument

>takze v podstate jakykoliv vynalezce je a byl idiot, kterej kolikrat
>skoncil v bide a zneuznanej, protoze stacilo si pockat az to nekdo jinej
>vymysli

S pozdravem
Radek Vicek