Slava a pad programovatelnej logiky, Was: Webminar "2011 Embedded Market Study"

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 10 22:33:03 CET 2012

No to je zřejmě postup v duchu onoho "kopírování svého Mistra".... Na
tom by nebylo nic špatného, jenže (nejen) Číňané za svého "Mistra"
považují kohokoliv, kdo se jim zrovna hodí.

Tak asi ani v té Číně tu myšlenku na počátku fakt nikdo nechápal...

---
Jirka