Webminar "2011 Embedded Market Study"

Úterý Leden 10 10:07:44 CET 2012

Njn, rozdil mezi cenami spotrebnich soucastek a zarizeni proti kusove
produkci specialnich je tak propastny, ze to asi takto bude. Otazkou je,
jestli je to az tak spatne, nasazeni treba USB v prumyslu zazivam stale,
a ono se to nejak uspokojive nakonec rozchodi. Totez kamery, casto se
pouzije LAN kamera ze zabezpecovacky misto 4x drazsi specialni a funguje
to stejne. Prostor k nasazeni FPGA je IMHO velmi omezeny, proste je malo
aplikaci kde je to potreba (jedinou aplikaci kterou jsem za poslednich 5
let videl bylo FPGA u radkove kamery).