Test 2

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Leden 9 16:01:05 CET 2012

ja jsem nakonec tohle zavrhnul...prestoze se mi to take libilo, ALE
nesmite se dostat na nejaky blacklist (treba jen uplne nejakou blbou
shodou nahod)
pak vam nezbyde nez psat nekam do tramtarie kde je BL veden a resit aby
vas z toho vyndali - kdyz se to stalo podruhe (bez duvodu, zadna OR) tak
jsem prevedl mailove sluzby na gmail - Google Apps - jen na ne
presmerujete mailovy DNS zaznam - pokud nejste paranoidni tak je to
skvele reseni - tusim do 50 schranek je to zadarmo - chova se to jak
exchange.

Radek Vicek