Test 2

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Leden 9 14:14:05 CET 2012

No, ja som do konferencie pouzival email na @rocketmail.com. Ten email
som si zalozil v dobe, ked Yahoo bol iba vyhladavac a ziadne slovenske
freemaily som nepoznal (nedovolim si napisat, ze neboli). Potom
vznikol mail.yahoo.com a postupom casu zozral rocketmail, nastastie
ponechal mena adries. Bol som spokojny az do doby, ked mi prestali
chodit spravy z konferencie. Pisal som viackrat na support Yahoo, bez
odozvy. Zaujimave bolo, ze do zlozky spam mi denne chodili desiatky
spamov, ktore tam Yahoo sam presunul a ani sa velmi nemylil. Ale
spravy z list.hw.cz sa jednoducho stratili. Ozval sa mi aj p.Olmr z
hw.cz, ktory mi potvrdil, ze Yahoo spravy zamieta, poslal mi aj log zo
servera... Ked mi ani na ten log zo supportu Yahoo nic neodpisali,
presiel som v konfere na gmail. Zatial bol jediny problem s
diakritikou, s dorucovanim ziaden.

miro