Test 2

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 9 13:57:50 CET 2012

 9.1.2012, 13:53:28

Ja mam tu postu na volnym od dob kdy googl snad jeste ani neexistoval
( tenkrat jsem se jeste pripojoval pres vytacene spojeni po pevne a k
vyhledavani pouzival Yehoo a Altavistu :-)  ).
A dodnes ji drzim, kvuli vysoke spolehlivosti. Nikdy zadny problem, az
ted.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz