ADMIN Re: Test 2

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 9 13:17:02 CET 2012

 9.1.2012, 13:03:43

Take mi, od cca poloviny prosince nefungovala posta, pro zmenu na
volny.cz. Vcera jsem tam vlezl pres web a trochu promazal schranku,
zaplnenou asi na 3/4. Dneska uz to zase jede.
Ale jesli je nejaka pricinna souvislost mezi obnovenim funkce a mou
vcerejsi akci netusim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz