Problém s PIC16F873A

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Leden 9 10:17:09 CET 2012

Dne 9.1.2012 10:02, Cihak na dkv.cst.cd.cz napsal(a):
> Dám vědět jak jsem dopadl. Domů se ale dostanu zase až v pátek - pak
> budu pokračovat. Zkusím měnit hodnoty těch kondů a když tak přivést
> signál z externího zdroje.
podle me je problem v tech kondech u krystalu - dejte 27pF - parkrat se
mi to stalo a vzdycky to zacalo chodit - ted osazuju u 20MHz xtalu vzdy 27pF

Jiný IO bohužel nemám. Čím bych mohl
> odprásknout Oscilátor ? Myslím, že jsem na to sahal jen
> vysokoimpedanční sondou osciloskopu. Kromě toho pokud v XT módu kmitá
> měl by asi být oscilátor v pořádku ?
zatim se mi nikdy nestalo, ze bych PIC odprasknul nejak
jednoduse...dokonce jsem mel nekolik kusu, kde jsem odprasknul nekolik
I/O a PIC stale pracoval

> Ještě jeden dotaz. Při programování musí běžet oscilátor ? Je mi
> divné že se to naprogramuje přesto že oscilátor evidentně neběží.

Ne nemusi...PIC jde na rozdil od konkurence naprogramovat v jakemkoliv
stavu a uplne bez oscilatoru.