Re: Samsung TV série 7

Pondělí Leden 9 08:34:46 CET 2012

2012/1/8 David Belohrad <david na belohrad.ch>:
> Ono jde hlavne o to, ze mam doma archaickou CRT televizi, archaicky sat
> receiver, ktery nepodporuje MPEG4 a HD, a PVR, ktere prave skoro odeslo do
> kytek.
> Takze pokud najdu televizi, ktera tohle vsechno dela rozumne, rad se tech
> kramu zbavim :)

Moje LG TV tohle všechno umí, jestli rozumně, to přijde na to, co si
pod tím představujete. Ladění satelitu není tak komfortní, teď mi vítr
někam pohnul s anténou a na seřízení jsem si radši připojil starý
přijímač. Taky neumožňuje smazání program, jen skrytí nebo
přeskakování. Kdyžtak si najděte moji recenzi na Heuréce:
http://led-televize.heureka.cz/lg-37lv570s/recenze/

> LG je taky option. Osobne mam rad samsung telefony a tablety, televize
> vypadaji designove taky dost dobre, ale nelpim na znacce. Takze kdyz se
> vyskytne treba nejaky telefunken nadupany funkcema, tak bych do toho sel.

Telefunken jsem shodou okolností nedávno viděl v elektru, byla to
nějaká malá televizka, ale obraz měla hroznej. Vedle stojící malé
televize jiných značek byly OK.

> [...]
> filmu z HDD na USB. Takze kdyz jsem si to chtel zkonvertovat do divx,
> nezbyvalo, nez to prvni vypalit na DVD, a potom vygrabovat, a potom
> konvertovat do avi. Jenom kvuli nejake pofiderni ochrane prav.
>
> A tohle bylo prave to, na co jsem se ptal u toho 'external PVR', ktere ta
> samsung televize ma. Jestli se ten zaznam na HDD da nejak rozumne vysosat,
> abych si jej mohl prevest na divx a ulozit na serveru. Evidentne neda, ale
> zase na druhou stranu neznam televizi, u ktere by to slo. Ba co vic, neznam
> ani rekorder, u ktereho by to nejak _rozumne_ slo.

Měl bych jeden tip i když ten přijímač nemám: Ferguson Ariva 202. Má
2x USB port, nahrávání na externí USB disk a ty nahrávky by měly jít
zpracovat na PC, rozhodně jdou přehrát na LG televizi.

P.K.