RE: OT: Pro D.Obdržálka

Neděle Leden 8 21:53:39 CET 2012

Ještě jednou omluva za použití konfery...
Vrací se - viz příloha, pokus proveden před minutou.
Náš admin pravil, že jste jediní a domnívá se že zřejmě máte příliš utažený spamový filtr.
Každopádně je to vyřešeno díky naší "Emailové hospodě".

Zdravím.
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Sunday, January 08, 2012 9:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Pro D.Obdržálka

Potvrzuju příjem včetně bonusu. Co se vrací za hlášku? Pravděpodobně za tím je poněkud -ehm- nastavený fakultní mailserver. Pro nás znalce je už dost na tom, že některé zásilky doručí (ostatně, podle RFC je mail nespolehlivá služba; mívám občas dojem, že to někdo implementoval v tomto smyslu důsledně).

David Obdržálek