OT Ako je oznaceny tento typ (auto)ziarovky?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Leden 8 14:35:32 CET 2012

Aha, takze to je W2×4,6d; no a tie ostatne oznacenia su viacmenej folklor...

Ja som sa totiz snazil hladat original LEDkove nahrady, ale tych znaceni s cim som sa stretol a co bolo podla obrazku (obvykle nekotovaneho) podobne, bolo tak zo tucet.

Ja som vedel ze sa staci spytat na fore :-)

---

Ziarovku si viem vymenit, aj ked mi prave v servise chlapik povedal, ze mam viacmenej stastie na starsie konzervativne riesene auto, a ze su modernejsie modely kde to bez rozobrania naraznika+masky jednoducho nejde. Ziarovky v svietidlach su vymenovane v manuali, tieto vsak nie su.

---

Je som nepovedal, ze tu nie je mototechna, ale ze ziadnu (poriadnu) nepoznam. Byvam pri Senci a pohybujem sa po vychodnom okraji mesta, ale do obchodov - najma "odborneho" charakteru - sa snazim nechodit pokial to len ide, v ramci zachovania dusevneho zdravia :-)  Taketo ziarovky som este v tescu a spol. nevidel (konkretne vcera som to tam hladal); mozno som ich len prehliadol.

wek