Nekolik silnoproudarskych dotazu

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Neděle Leden 8 14:18:40 CET 2012

Ostatni se k tomu jiz vyjadrili, ale prihodim si to svoje.
Sice bytove instalace nedelame, ale pokud vim porad zel bohu plati,
ze rozvadec bez vyrobniho stitku a papiru revizak nezreviduje.
Bud se musi jednat o
1) schvaleny typizovaný vyrobek+prohlaseni o shode+vyrobni stitek nebo
2) protokol o kusove zkousce+prohlaseni o shode+vyrobni stitek
Alespon v prumyslu je to prvni co po nas chteji.
Pripadne se zde pozna revizak a "revizak".
JURP