OT Ako je oznaceny tento typ (auto)ziarovky?

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Neděle Leden 8 14:04:42 CET 2012

K dostani v kazde prodejne ND.
Lisi se Watazi.
U skodovky je bud koupim jako komplet (sklo+plastovy drzak=BAX provedeni)
za hrisny peniz, nebo jen samotne sklo W...W , ktere se vymeni v tom plastu.
Vykon udava barva toho plastu.
oranzova 1.1W
cerna 1.2W
bezova 1.5W
svetlezelena 2W
Jeste jsou i jine barvy, ale jiny prumer te plastove patice-pro jina auta.
U tech s vetsim vykonem se rad ten plast vyzhavi.
Jinak uz jsem se setkal s provedenim, kde ta zarovka byla zabodovana do toho
plastu. Asi vychytavka WW pro vyhodny prodej ND.
JURP