OT Ako je oznaceny tento typ (auto)ziarovky?

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Neděle Leden 8 13:33:51 CET 2012

>No, jednak nepoznam ziadnu beznu "mototechnu" v okoli

A kde, prosím ťa bývaš ? V Petržke si spomínam hneď na dve. Jednu kdesi
oproti ekonomickej univerzity a druhú na terase pri Vlasteneckom (tuším sa
to tak teraz volá) námestí. Keď som sa pohyboval v Lamači, tak som chodil do
Stupavy, čo bolo jednoduchšie, ako do centra Bratislavy a tam boli dve
predajne hneď pri sebe a jedna trochu ďalej. Okrem toho žiarovky, klinové
remene a podobný bežný spotrebný materiál do auta je dostať aj v 1000 malých
drobnostiach, tu, 100 metrov od Lidla v Petržke. P.B.