OT medical: Fascikulace

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 8 11:49:43 CET 2012

On 8. 1. 2012 8:31, Pavel Troller wrote:
> Zdravím,
>    no, být by to mohlo. Četl jsem, že toto může narušit nesprávný poměr
> Na+/K+ iontů, jinde zase Ca2+/Mg2+. V Anglii se běžně prodává kuchyňská sůl,
> která je směsí 2/3 NaCl a 1/3 KCl. Tu jsem si přivezl a používal v kuchyni,
> měl jsem pocit, že to je lepší. Ale u nás nic takového neexistuje.
>    Co Mg2+ se týče, snažím se konzumovat různé přírodniny (špenát apod.),
> které by ho měly obsahovat. Žádné speciální preparáty ale neberu, to je
> pravda. Jen si kednou za pár dní zobnu jednu tabletku B12, ten by měl být
> na nervy prospěšný.
> [...]

Nedostatok K sposobuje rozne problemy (mam skusenosti :-( ), treba ho
doplnat hlavne ak sa viac potite. Vramci vysetrenia krvi obsah K bezne
skumaju.
Zase nadbytok K moze sposobit tiez vazne problemy, preto sa silne
draslikove lieky bez receptu kupit nedaju. Ale su slabsie "vyzivove
doplnky", ktore by nemali uskodit. Napr. Stop krcom (Mg+B6+K), alebo
P*o*t*t*a*s*i*u*m (K, v 1 tablete 5% dennej davky). Mozno su aj ine, mne
sa ten druhy celkom osvedcil.

miro