[OT] Nabijecky

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 8 11:44:46 CET 2012

Do nabijecky do auta se dava standardni USB kabel, nebo jde ten kabel primo
z nabijecky?
Pokud se tam dava std kabel, tak se to da poresit malym mezikusem. Tistak
na jedne strane plosky aby pasovaly do USB (levna varianta konektoru) a
hned u tech plosek USB-A konektor. Na tistak osadit ten rezistor.

PK