OT: VF ablace srdce

Snehulak snehulak na gmail.com
Neděle Leden 8 06:35:53 CET 2012

To se Vam teda divim, ze vam to nevadi. Ja mam arytmii jednou za cas nebo
vetsinou pri nemoci a tak neprijemny pocit jsem nezazil.
Citim jak srdce ma bouchnout a nebouchne , bouchne az v dalsim tepu a ten
pocit je dost neprijemny . Pokud mam nejakou chripku tak to dela docela
casto (nekolikrat do minuty) a ja kvuli toho nemuzu ani spat.

Jinak jsem cyklista co najede 16.000km rocne tak si rikam , ze by to srdce
melo byt ok a co jsem o tom cetl tak vetsina arytmii je "neskodna" a komu
to vadi resi se to treba tou operaci, ale jak jsem psal je to naprosto
neprijemny pocit , kdyz si merite tep a wono sem tam netepe :D

Hlavni bylo presvedcit doktora , ze to opravdu mam protoze vetsinou mi
natocili 30s ekg kde se to zrovna neprojevilo , pomohlo to, ze nastesti
pracuju na zachrance takze kdyz mi to zaclo delat nechal jsem si v sanitce
vyjet 10 svodove EKG abych mel dukaz :D Potom uz to zachytil onen zminovany
holter.

snehulak