Nekolik silnoproudarskych dotazu **

Jozef RAČEK Jozef_RACEK na tempest.sk
Sobota Leden 7 22:58:23 CET 2012

Podľa toho v ktorej časti Bratislavy ...
Kvetna ulica aktuálne minimálne 1 výpadok mesačne
Okolie hotela Carlton minimálne 2 výpadky mesačne
A vedel by som podpísať aj niektoré ďalšie lokality ...
Podľa logov UPS a pádov infraštruktúry

Dodo

Dňa 5.1.2012, o 15:26, "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr> napísal: