[OT] Nabijecky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Leden 7 21:05:06 CET 2012

Udělejte dětem pár srandiček, dejte tam aku a nabíječku,nebo jen nabíječku
jako zdroj (pro ty větší) a uvidíte, jaký nedostatek jich v celkem krátké
době najednou budete mít.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>

> 10 nabíječek k mobilu většinou nedostanete, protože by taková sada byla
> moc drahá. Naopak jednu dostanete, protože se nejspíš najde dost
> zákazníků, kterým přijde samozřejmé, že výrobek zakoupí se vším, co je k
> jeho funkci nezbytně nutné. Nevím jak Vy, ale mě se vůbec nelíbí
> předstrava, že bych v sobotu v poledne přinesl z pošty mobil, rozbalil a
> zjistil, že abych si zavolal, budu muset ještě shánět nabíječku (pro mě to
> v Praze takový problém není, ale např. na vesnici to nejspíš znamená
> zavolat si až v pondělí a ještě kvůli tomui jet do města).

Americani temhle nabijeckam / zdrojum rikaji WALL BRICK - a nedavno jsem na
Youtube videl jak se borec chlubi ze jich ma celou krabici od bot. Pak jsem
se stehoval a zjistil jsem ze jich mam 2 krabice od bot - s tak ruznymi
parametry i kvalitou, ze opravdu nejuzitecnejsi - i z hediska dnesniho
nazoru na rust HDP - by bylo vyhodit je do elektroodpadu.

Osobne bych variantu ze mobil a nabijecka se prodavaji zvlast docela
uvital - protoze rada mojich WALL BRICKS jsou nabijekcy na stare Philipsy,
Alkately, Siemensy + nabijecky na "ukroucene" akumulatorove vrtacky.

Zdravi Petr Kubac