[OT] Nabijecky

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Leden 7 20:59:52 CET 2012

Ja v tom nejsem moc v obraze, protoze to jde trochu mimo mne, ale zaregistroval jsem snahu o sjednoceni tech nabijecek.
Skutecnost je ale zrejme jina.
Minule dva mesice koupene dva mobily:
Samsung - spec konektor
Nokia - malinkatej konektor, ktery nam na jine Nokie nejde.
Nejsou to mobily, ktere ja bezne pouzivam.
Vystacim si v pohode s moji Nokia 9300i. Mam dve a kdyby mi neodesla moje Nokia 7650, tak bych ani nemel duvod menit.
Chapu uzivatele MMS, Netu a vsech tech ficur, ale ja je nepotrebuji.
Vsude kde si sednu, tak mam internet. Co tedy resit.
Kdo se ke mne chce dovolat, ten se dovola. Dokumenty mu poslu pres net.
Nemam s tim zadny problem.
Jindra Polivka
Subject: Re: [OT] Nabijecky

Tak manzelka to ted docela vychytala - dostala od Vodafona ten jejich
model 585 (asi nejaky Hauwei) a k nemu je nabijec 5V bez kabelu s USB
zasuvkou a extra kabel USB - mini USB

ted jsem to zkousel a stejnym nabijecem a dokonce stejnym kabelem lze
nabijet i Kindla

takze ji na oboji staci jedna nabijecka a i kabel coz je parada

v podstate by stacilo zavest standardne nabijeni z 5V a v zarizenich
mini/mikro USB

S pozdravem
Radek Vicek