[OT] Nabijecky

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Leden 7 20:38:07 CET 2012

> Problem je v tom ze lide nevi ze potrebuji jenom jednu nabijecku.

Prave jsem jednu ze svych nabijecek promeril - je to NOKIA original - s
malym konektorem - prestoze je pulsni zdaji se mi jeji vlastnosti otresne
-na stitku je 5V 350mA - coz je asi pravda - ale stabilizace vystupu je
nulova - takze na prazdno 12 voltu - S 100 mA zatezi - 10.5 V  coz by spolu
se stitkovym udajem odpovidalo, ze jediny prvek ktery omezuje proud i napeti
je odpor na vystupu  - 15 ohm

Svymi vlastnostmi mi pripomina jednu z prvnich Vitenamskych puslnich
nabijecek, kterou mi dali spravit - tam jediny odpor na primarni strane
fungoval jako - vsechno - proudove omezeni,  biasing a cast smycky
vytvarejici hysterezi spinaciho tranzistoru a konec koncu i jako pojistka -
kdyz nakonec shorel ...

Tak nevim jestli by EU nemela spis donutit vyrobce delat takove bazmeky
poradne...

Zdravi Petr Kubac